Buku Pengadilan Pajak dan Penyelesaian Sengketa di Bidang Pajak ini membahas perkembangan penyelesaian sengketa pajak yang terjadi di Indonesia, sekaligus menyajikan gambaran terhadap apa yang sekarang sedang berlaku.
In general, this internship report discusses the evaluation of preparation for a formal tax trial on the tax appeal dispute for corporate income tax of PT DRM. This preparation process was carried out by NCT Indonesia, as a tax consultant and also a tax attorney from PT DRM. This report will further evaluate the compatibility of the documents prepared with the laws and regulations in Indonesia,…
This internship report contains an evaluation of the preparation of formal hearing documents by PT SPN in the PT UHY Income Tax Article 23 appeal process. The subject of dispute over the tax appeal in this case is the difference in the calculation of the Basic Tax Imposition of Article 23 Outstanding Income Tax between the Taxpayer (PT UHY) and the Directorate General of Taxes. The evaluation c…
This article introduces the method of single-neuron recording in humans to marketing and consumer research.Printed Journal
The authors explore how injunctive appeals (i.e., highlighting what others think one should do), descriptive appeals (i.e., highlighting what others are doing), and benefit appeals (i.e., highlighting the benefits of the action) can encourage consumers to engage in relatively unfamiliar sustainable behaviors such as ?grasscycling? and composting. Across one field study and three laboratory stud…
Ada tabel
.
.
Tujuan utama dari penelitian ini adalah untuk meneliti pengaruh dari penggunaan rasa takut dalam iklan dan dampaknya terhadap kultur pengindaran ketidakpastian ke perilaku konsumen, khususnya pada niat pembelian dan kemauan membayar. Rasa takut yang digunakan dalam penelitian ini adalah rasa takut yang sentral terhadap produk (takut akan konsekuensi atas tidak memiliki produk), dan rasa takut y…
Iklan pada organisasi filantropi memiliki peran yang berbeda dibandingkan iklan pada entitas bisnis. Iklan ini tidak hanya memberikan informasi mengenai produk atau jasa yang ditawarkan teteapi juga untuk menarik orang agar mau berdonasi. Secara umum terdapat dua konsep daya tarik iklan: daya tarik informasi dan daya tarik emosional yang dapat ditampilkan dengan cara positif ataupun negatif. Pe…